دانلود ویدئو زیبا و دیدنی ثانیه ها از ندیم

 متن ویدئو زیبا و دیدنی ثانیه ها از ندیم

صدای تیک تیک ساعت من

دوباره قلب بی طاقت من

مطمئتم برمیگیردی تو

دوباره دلشوره دلواپسی

نبوده مثل تو آخه کسی

با دل تنهام چه کردی تو

عشقتو موندم توی سینمو

حالا منتظرم تو رو ببینم

وای چه کردی تو

بگو به ثقانیه ها بگو به خدا

تموم شده طاقت قلبای ما

حالا تو مثل منی

منم مثل تو

میمیره هنوز دل من واسه تو

به تو که فک میکنم دیوونه میشم

میاس تو پیشم

بگو که عشق منی تویی نفسم

میمرکم اگه به تو نرسم

تو همه چیز منی عزیز منی

نمیشه بری دل بکنی

به تو که فک میکنم دیوونه میشم

میای تو پیشم

کیفیت320

دانلود دانلود ویدئو زیبا و دیدنی ثانیه ها از ندیم - 109 مگابایت

کیفیت128

دانلود دانلود ویدئو زیبا و دیدنی ثانیه ها از ندیم - 83 مگابایت

منبع:www.azarava.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:43 ] [ میثم ]
[ ]